vrijdag 12 juni 2015

The piercing tag

Hallo iedereen, vandaag heb ik op mijn Youtube een nieuwe Tag video gepost: namelijk 'the piercing tag'. Hierin vertel ik over de piercings die ik heb, had en in de toekomst misschien nog ga hebben.

Hi everyone! Today I posted a new tag video on my Youtube channel: 'the piercing tag'. In this video I explain more about the piercings I have, had and might get in the future.




Als je deze tag zelf wil doen kan uiteraard! De vragen kan je hieronder vinden. Als je hem doet mag je hem altijd even posten in de comments, ik ben benieuwd om te zien wat jullie kunnen vertellen over je piercings.

If you want to you can of course do this tag video as well! You can find the questions here below. If you do it, please leave a link in the comments because I would love to see what you have to tell about your piercings.


1. What piercings do you currently have?
2. What piercings have you retired?
3. Do you regret any of your piercings?
4. Which peircings hurt the most?
5. Did you have any problems with your piercings?
6. Do you want more piercings?

Tot maandag!
I will see you monday!

P.S.: je kan nog tot maandag deelnemen aan mijn GiveAway en leuke prijzen winnen!
P.S.: you can still participate untill monday in my GiveAway and win awesome prices!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen