maandag 29 september 2014

Review: Dreadshop shuif-in dreads

Op 17 september was het weer zo ver, de weggeefdag van Dreadshop! Tijdens deze dag maakte iedereen die een comment na liet op de verschillende items een kans om ze te winnen. Ik won drie schuif-in dreads in een kleur naar keuze!



De weggeefdag zelf was op woensdag 17 september, en op vrijdag de 19de waren de schuif-in dreads al geleverd. Omdat ik zelf de kleur mocht kiezen koos is voor de zwart/blauw mix.


Over de dreads zelf: Ik vind ze echt prachtig, de kleuren zijn mooi gemengd en de schuivertjes zitten er stevig in vast. Ook zijn ze dun en perfect gemaakt waardoor ze niet zullen uitrafelen.

Toch zijn er voor mij enkele kleine minpuntjes:
- ze eindigen in een losse lange pluk haar, die ik zelf zeker afgeknipt zou hebben bij m'n eigen dreads
- ze zijn veel te kort voor mijn lange haar. Op de website staat dat ze 50cm lang zouden zijn, die ik aangekregen heb zijn incl. de pluk 45cm lang terwijl mij eigen haar rond de 70-80cm zit


Omdat ik ze zelf niet ga dragen omdat ze zo kort zijn, wil ik hier graag iemand anders blij mee maken! Wil je deze drie zwart/blauwe shuif-in dreads winnen, reageer dan op deze blogpost met waarom je ze graag wil.

Wil je graag schuif-in dreads van Dreadshop? Ze zijn nu afgeprijsd naar slechts 0.75€! http://www.dreadlockshop.be/schuif-in-dread.html

1 opmerking:

  1. Ik was juist van plan om schuif in dreads op dreadlockshop.be te bestellen toen ik toevallig op jouw advertentie terecht kwam en ik zou ze heel graag willen! Ik vind dreads echt prachtig, maar sinds ik in de richting verzorging zit, is dat dus niet mogelijk. Deze schuif in dreads zijn dus de perfecte oplossing! De kleur is ook echt prachtig. Ik zou ze met plezier gebruiken :D wel spijtig dat ze niets voor jou zijn! Je zou mij heel gelukkig maken dusja, fingers crossed n.n

    BeantwoordenVerwijderen