vrijdag 23 mei 2014

Review: Catrice Ultra Fine Ink Liner

In deze review test ik een product waar ik al even naar uitkeek: de Catrice Ultra Fine Ink Liner in Black On Track. Deze Eyeliners hebben namelijk een penseeltje, en daar hoor ik veel goed over. Eens zien of ik hem kan gebruiken zonder een te grote mess te maken van m'n ogen.

In this review I wanted to test a product I've been looking out for for a while: the Catrice Ultra Fine Ink Liner in Black On Track. These eyeliners have a brush applicator, and I've heard a lot of good things about them. Lets' see if I can use this without making a total mess.

Dit is voor mij de eerste keer dat ik met een eyeliner die een penseeltje heeft ga werken. Meestal gebruik ik die met een viltstift tip.

This is my first time using an eyeliner with a brush applicator. Mostly I used the ones with the felt tip that are like markers.


Wat me opvalt met dit product is dat de vloeistof niet zo vloeibaar is als ik gedacht had, hij brengt ook redelijk egaal aan. Ik vind het ook verbazend gemakkelijk om hiermee te werken. De droogtijd is ook niet zo erg lang, en achteraf plakt hij niet. Het is wel een beetje een glanzend product, dus daar moet je aan zijn. Ik ga ook eens uitkijken of ik een mattere variant kan vinden. 

What stands out for me is that the product isn't as liquid as I tought it would be, it applies really evenly. I think this applicator is surplisingly easy to work with. It dries faster than others eyeliners I've used and doesn't have a sticky feeling afterwards. It is a bit of a shiny product, so you have to like that. I'm gonna keep an eye out to see if I can find a matte variety on this product.


Dit is hoe ik hem voor een van de eerste keren aangebracht heb, zonder oogschaduw, primer of mascara. Ik vind dit het een heel simpel te gebruiken product, en doordat ik best wel fijn kan schilderen, gaat dit beter dan met een stift eyeliner pen! Hij is ook verbazend goed gepigmenteerd, en bij mij blijft hij een hele dag intact zonder dat ik me er zorgen over hoef te maken.

This is one of the first times for me to apply this, without eyeshow, primer of mascara. I think this is a really simple to use product, because I have a painting background, this goes even better than with the marker pen eyeliners! It's also surprisingly prigmented, and stays on my eyelid the entire day without me having to worry about it.


Hier heb ik 2.99€ voor betaald, en dat is het heel zeker waard! Welke soort eyeliner vinden jullie het makkelijkst om mee te werken?

I have paid 2.99€ for this product and I think it is certainly worth it! What type of eyeliner do you prefer working with?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen