maandag 2 december 2013

Sugarpill first test

Een tijdje geleden kreeg ik mijn bestelling van Sugarpill binnen, en ik had super veel zin om er mooie oog looks mee te beginnen maken. Nu met school kan ik natuurlijk niet met veel make-up naar de les gaan, en dus heb ik dit weekend eindelijk de kans gehad er iets leuks mee te doen.

A while ago I recieved my order from Sugarpill, and I was so excited to work with it! Unfortunately, at school I can't really wear a lot of make-up, so when I had a day off I finally got to make something beautiful using my new products.


Voor deze ooglook heb ik twee kleuren van sugarpill gebruik: Poison plum en Bulletproof. Als base gebruikte ik de Essence I <3 stage eyeshadow base, en wit uit een palette onder m'n acadeboog. Ook heb ik m'n waterlijn gedaan met de zwart eyeliner van Bourgeois.

For this eye look I have used two Sugarpill color: Poison plum and Bulletproof. As a base I used the Essence I <3 stage eyeshadow base, and white from a palette under my brow bone. I also lined my water line with Bourgeois black eyeliner.


De kleuren zijn echt enorm intens en je hebt er maar weinig voor nodig om een volle kleur op je ogen te krijgen. Onder m'n ogen ben ik ook lichtjes met Poison plum gegaan, en man wat staat die kleur mij goed! Dat had ik eerlijk gezegd nooit durven denken.

The colors are super intense and pigmented so you only need a tiny bit of product to get a beautiful and rich color. Under my eyes I have lightly applied some of the Poison plum eyeshadow, and damn that color looks good on me! I would have never expected that.


Als je dus op zoek bent naar prachtige gepigmenteerde oogschaduw voor een zachte prijs, koop dan zeker die van Sugarpill! http://www.sugarpillshop.com/

If you are looking for beautiful highly pigmented eyeshadows for a great price, you should certainly by those by Sugarpill! http://www.sugarpillshop.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten