woensdag 13 november 2013

Sugarpill first impressions

Vandaag heb ik mijn bestelling van Sugarpill aangekregen, en ik ben hier erg door verrast! Ik had er natuurlijk al veel goeds over gehoord, maar om ze dan echt te hebben en testen, is toch weer helemaal anders.

Today I have recieved my order by Sugarpill, and I am happily surprised by it! Of course I had already heard great things about their make-up, but to actually have and be able to use it, is completely different.


Ik heb het Burning Heart palette en de kleur Bulletproof besteld. In het Burning Heart palette zitten maar liefst vier kleuren: Love + (rood), Poison Plum (paars), Buttercake (geel) en Flamepoint (oranje). Bulletproof is een van de beste zwart oogschaduws die ik al gehad heb.

I ordered the Burning Heart palette and the color Bulletproof. The Burning Heart palette contains four colors: Love + (red), Poison Plum (purple), Buttercake (yellow) and Flamepoint (orange). Bulletproof is one of the best black eyeshadows I have had so far.


Het palette heeft ook een spiegeltje in de boven kant, de verpakking is simpel maar zeer stevig en doordacht. Ook de verpakking van de enkele oogschaduw is perfect. De kleuren zelf hebben massas pigmentatie, dus je hebt er maar een klein beetje van nodig om intense effecten te geven.

The palette also has a mirror in the top lid, the package is simple but verry sturdy and well tough off. The package of the single eyshadow is perfect. The colors themselves have loads of pigmentation, so you only need a little bit of them to get great colors on your lids.


Ik raad deze items heel zeker aan bij iedereen die met make-up bezig is! Het zijn de perfecte kleuren voor mij, aangezien ik massa's rood en zwart gebruik. De kleuren die ik zelf nog niet had, het geel en oranje, zijn een leuke uitdaging om te combineren en nieuwe dingen te proberen.

I really recommend ordering these items for everyone who is into make-up. These are the perfect colors for me, since I use mostly black and red on my eyes. The other colors I didn't have yet, the yellow and orange, are a fun challenge for me to try and combine them.

2 opmerkingen: