maandag 28 oktober 2013

Nieuwe lenzen / new lenses

Vandaag laat ik jullie twee nieuwe paren lenzen zien, ik heb ze allebei gekocht op FACTS.

Today I am showing you my two pairs of new lenses, both of these have been found at FACTS.


Eerst en vooral: kleurlenzen zijn zonder correctie, als je een correctie hebt, moet je ook echt kleurlenzen op sterkte  kopen. Draag NOOIT twee lenzen over elkaar! Dit is super gevaarlijk voor je ogen!

First and most importantly: colored lenses are without a correction, if you have a correction, you really should have colored lenses with correction. DO NOT ever wear two lenses of top of each other. This is super dangerous for your eyes!


Het eerste paar zijn demon lenzen van funnylens. Ik vond deze stand op FACTS en heb daar de flyer meegenomen, op FACTS boden ze lenzen + lenscare (incl. lenscase) aan voor 20€! Wat echt niet veel geld is, op de website funnylens.de kan je de meeste aan 17.95€ per paar vinden excl verzending. Ook lenzen op sterkte kan je er kopen aan 34.95€ per paar excl. verzending.

Ik vind het zalige lenzen die zeer comfortabel zitten, je ziet een klein randje rood als je snel met je ogen beweegt, maar mij hindert dat zeker niet. Deze ga ik vaak dragen omdat ze er nog redelijk natuurlijk uitzien, ondanks de rode kleur. Deze gebruik ik voor deze Halloween bij m'n devil girl look.

The first pair of lenses are the Demon lenses by funnylens. I found these at a booth at FACTS where I took a flyer with me, at FACTS they were selling a pair of lenses + lenscare (incl. lenscase) for only 20€! That's really cheap! At their website funnylens.de most of the colored lenses are 17.95€ for a pair excl shipping. You can also find lenses with a correction for 34.95€ a pair excl. shipping.

I think these are really great lenses that are really comfortable to wear. You can only see a slight hint of red when you move your eyes fast, but it doesn't bother me. I will be wearing these a lot, since even with their red color, they seem very natural. I will be wearing them this halloween for my devil girl look.



Het tweede paar zijn de white out lenzen van luna. Er stond een standje die deze aan maar 15€ verkocht, en daar heb ik ze ook mee genomen! Online kan je deze vinden op eoscl.co.kr voor meer informatie. Je moet wel mailen om een offerte aan te vragen voor de lenzen, wat ik vreselijk onhandig vindt.

Het zijn echt zalige lenzen om te dragen! Je ziet precies een lichte mist voor je ogen, maar die hindert veel minder dan de andere lenzen die ik heb.  Ze zijn perfect voor mijn zombie outfits, en de verschillende evenementen waar ik als zombie naartoe ga.

The second pair of lenses are the white out lenses from luna. They had a small stand at FACTS that sold these lenses for only 15€ , that's the reason I took them! Online you can find these at eoscl.co.kr for more information. Unfortunately you have to send them a mail for more information.

The lenses themselves are a real delight to wear. You can see a white mist in front of your eyes, but I think it's better than the other lenses I have. They are perfect for my zombie outfit, and I will be wearing these at several events this season.



Over de jaren heb ik natuurlijk wel meer lenzen gehad: de Blue Elf lenzen, die ik voor m'n angel look gebruikt heb vorige halloween. Gewone effen rode lenzen van pearl, en rode Vampire lenzen die ik gewoon om uit te gaan vaak droeg.


.

Of course over the years I have had more lenses than these: the Blue Elf lenses, that I have used for my angels look last halloween. Regular red lenses that I found at Pearl, and red Vampire lenses that I just wore when I went out.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen