woensdag 23 oktober 2013

Halloween wednesday : stitches / the monster's bride

Vandaag wilde ik iets simpels doen met producten die iedereen normaal wel heeft liggen. Ook inspireerde ik me door de bruid van Frankenstein, wiens gezicht erop genaaid werd.

Today I wanted to create a simple tutorial using products everyone has. Also, I have been inspired by the bride of Frankenstein, who has her face stitched on.





De producten die ik voor m'n gezicht gebruikt heb/The products I used for the face:

Catrice Matt mousse 050 Sand Beige
Catrice smokey eyes set 010 
Bourjois khol & contour noir expert
Essence all eyes on me multi-effect mascara
Catrice presicion lipliner 070 the roof is on fire



Voor de littekens heb ik gebruikt / for the stitches I have used:

essence lipliner 10 femme fatale
Catrice lipliner 070 the roof is on fire
Essence kajal pencil 04 white
Essence lipliner 05 soft berry
Bourgois khol & contour noir expert



Geen opmerkingen:

Een reactie posten